De economie heeft betere tijden gekend, en de dalende aandelenkoersen hebben veel beleggers bezorgd gemaakt over hun financiële aandeel in de aandelenmarkt en zich afgevraagd wat de geheimen zijn van het vinden van de beste aandelen om te kopen. Hoewel er tekenen zijn dat de markt zich herstelt, zijn er nog steeds een aantal gebieden die te lijden hebben. De rentetarieven stijgen, en de huizenmarkt heeft het nog steeds moeilijk om zich volledig te herstellen.

Beleggers vragen zich nu af wat voor soort beleggingen meer kans hebben om recessiebestendig te zijn? Ze kunnen niet meer kiezen voor risicovollere beleggingen en kiezen voor de stabielere, voorspelbare beleggingen met mogelijk minder rendement zoals lang het geval was bij NViDIA aandelen kopen in de wereld.

Hoe kiest u de beste aandelen?

– Denk aan de lange termijn – Je weet nooit hoe lang je bij een bepaald bedrijf zult zijn, en het is altijd goed om te plannen voor de lange termijn. Als aandelenbeleggers, waren op zoek naar duurzame investeringen die relatief stabiel zijn gebleken over een langere periode van tijd. Zoek naar schommelingen, eventuele rode vlaggen die u waarschuwen voor uw dreigende investering.

– Wees objectief – Laat je emoties je beleggingen niet in de weg staan. We voelen ons vaak gedwongen om te handelen op basis van hoe we ons voelen, in tegenstelling tot wat ons verstand en onze intuïtie ons vertellen.

– In moeilijke economische tijden als deze, wees zuinig op je investeringen.

Hier zijn enkele van de beste aandelen om te kopen in 2021 en daarna

1. Bank Of America Corp- Vorig jaar voor Bank of America was niet op zijn best, maar beursdeskundigen gokken erop dat het een veel beter jaar is voor dit bedrijf.

2. Evercore Partners Inc – Stock experts voorspellen een groot jaar voor de Evercore Partners, en verwachten grote commissies te zien. Dit bedrijf heeft de “Game Changer Stocks” nieuwsbrief van Hilary Kramer gehaald.

3. Mindspeed Technologies Inc Nancy Zimble gelooft dat technologie-aandelen een uitstekende koop zullen zijn voor het jaar 2011. Mindspeed Technologies is zo’n bedrijf en verkoopt al jaren halfgeleiders. Ongelooflijk genoeg is de verkoop van halfgeleiders in Noord-Amerika met bijna 150 procent gestegen.

4. Mozaïek – Mozaïek heeft een correlatie van 89 procent met de groei van maïs, en had in 2009 een omzet van 10 miljard dollar en een dividendrendement van 3 procent. Begin 2011 was er sprake van een stijging van 11 procent, en er zijn tekenen van een stabiele groei zoals je bij aandelen van Amazon voorbij ziet komen.

Enkele tips voor de definitieve beursnotering

Over het geheel genomen zijn andere solide investeringen de groeimarkten, met andere woorden de bedrijven die misschien nog niet van de grond zijn gekomen maar wel veel potentieel voor verbetering laten zien. Dit is riskanter dan te gaan voor stabiele bedrijven die zich over een lange periode hebben bewezen. Deze methode kan wat extra vertrouwen vergen, niet alleen in de aandelenmarkt, maar ook in jezelf. Zorg ervoor dat u beursgeletterd bent en dat u alle termen, jargons en het reilen en zeilen van de markt goed onder de knie heeft.